
حس قشنگیهیکی نگرانت باشه..یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده.سعی کنه ناراحتت نکنه،حس قشنگیه …وقتی ازش جدا میشی:اس ام اس بدهعزیز دلم رسید؟قشنگه: یهو بغلت کنه،یهو . . . تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم!بگه که حواسم بهت هست.حس قشنگیه ازت حمایت کنه …آره …!!دوست داشتن همیشه زیباست.....
ادامه مطلب
عشق یعنی . التماس و انتظارxa0 عشق یعنی . بوسه ای در دست یارxa0 عشق یعنی . از پا و دل دنبال توxa0 عشق یعنی . هر چی دارم مال توxa0 عشق یعنی ..........
ادامه مطلب