
خدایاآیامیشودعشقم را پناهم کنی؟خدایاآیامیشودعشقم راتکیه گاهم کنی؟خدایاازتنهایی خسته ام....خدایاازبی کسی خسته ام....خدایامیشوددلش رابنامم کنی؟خدایامیشودمن رابنامش کنی؟خدایامیشودباعشقم زیریه سقف پناهم کنی؟خدایا.....خسته امخدایا....بی کسمخدایا....عشقمو میخوامخدایا....نفسم نفسشومیخوادخدایا..............خودت کمکم کن...
ادامه مطلب